Spinning och Core

Japps, snart ska jag ha pass, eller alltså det är ju mer än 2 timmar kvar... men ändå =)
Det ska bli gott svettas en del... Det enda är att en huvudvärk föll över mig, en powernap hade inte varit fel, men det går ju inte. Tyvärr, jag älskar powernap´s. Det är godis det. Sov alltid på lunchen på mitt förra jobb!

Slutar jobbet kl. 21 ikväll... o då är det rakt hem o sova, jag e snortrött.. och i morgon ska jag köra dubbel jobb
Först Gymmet, o sedan colorline..

I helgen åker jag hem, o går på 30 års kalas. Tror det kommer bli riktigt sköjj, men har någon en bra ide på en 30 års present??

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hm, present till nån som fyller 30.

Beror ju på om det är kille eller tjej? till en kille skulle jag säga en flaska bra whiskey/konjak.

Till tjej spa eller liknande.

Hoppas detta hjälper

2009-05-27 @ 19:53:16
Postat av: Maria

Hade ju kunnat vara en idé, fast nu är vi ju 7 personer som lägger ihop. Så det ska nog inhandlas ngt större! Men tack ändå!

2009-05-28 @ 12:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0