Kom Igen NU !!


Känner mig kanske inte så här stark..
Men dagen som har gått har fått mig till insikt.
Jag känner mig starkare, trots att jag har varit sjuk,trött o lite nedstämd det senaste.

Men läkaren förklarade för mig idag att om jag inte slutar o stressa så kommer
jag inte bli frisk. Så nu kommer Maria tagga ner lite..

Funderar på och börja plugga till  våren.
Och på samma gång fokusera på min träning!

Jag längtar efter o träna så otroligt mycket !
Shhhiiiiit.. tror jag ska ladda upp med ett pass i smyg i morgon efter jobbet..
Tror faktiskt jag är sugen på ett tungt ben pass...
Oooo underbara känsla, jag ler av bara tanken på träningsvärken jag kommer ha på måndag.
Med tanke på att jag inte har tränat hårt på 2 veckor!!
Kommer nog tyvärr vilja köra mage också.. Ja vi får se vad som händer!

Nu måste jag sova. Ska ju snart åka till work!!


Klart slut.
Sov gotttttttttttt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0