Rygg har fått bekänna färg =)

Vilken dag än så länge... Den har varit hur bra som helst..
Jag vaknade av att Per ringde.
Han hade en bra nyhet, jag hade inte en tanke på att den var så bra som den var =)
JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET I STRÖMSTAD.
Alltså ett heltidsboende, jag har ju en, men den får jag bara ha fram till sista juni.
Detta är en 2:a centralt, 50m2 med havsutsikt =)
Kan det bli bättre...
Jag tror inte att den är i direkt toppskick.
Men det ordnar jag=)
Mrs. Handygirl ..
Åhhhhh jag e suuuuper glad !!
Sååå glad så jag går runt o sjunger..
Om ni ser mig o jag trallar på en sång, då e  det ett teckan på att jag är HAPPY HAPPY =)


Sedan mötte jag upp Patrik på gymmet, klockan 11.30
Då var det dags för ett pass RYGG
Vi värmde upp på bandet 20 min.
Sedan fick RYGGEN bekänna färg vill jag lova..
Det känns grymt mycket i ryggen, så i morgon har jag nog lite träningsvärk!
Härligt..
Här kommer lite bilder från dagens övningar =)











Jag besparar er den minen som döljer sig bakom den röda apan =)
Haha.. ingen sweet syn direkt!
Man kan se bra rolig ut alltså !!

Efter detta var det dags för MASSAGE
Och en Protte-drink =)


Hem o äta lite till.. Kyckling blev det.
Sedan har jag övat på nya BODY PUMP 68
Ska bli kul o köra några ny låtar idag =)

Snart ska jag bege mig till Munkedal, ska bara kolla igenom koreografin igen !

Hörs senare!

Pöss Pöss

Kommentarer
Postat av: therese

haha, snygg apa!

2008-12-12 @ 10:56:19
URL: http://teezaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken apa?? Det är ju bara jag på bilderna ;)

Fast jag beter mig oftast som en apa, så jag förstår om det har skett en viss förväxling =)



Pöss Pöss King-kong

2008-12-12 @ 23:22:38
URL: http://miatraning.blogg.se/
Postat av: Anonym

shiiiiit va du börjar se tränad ut!!! gryyymt! pöss

2008-12-15 @ 16:24:50
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0