I väntans tider.. utan skor =)

Ja nu sitter jag på gymmet... och väntar på att mitt pass ska börja.. klockan är nu 17.15, då tänker ni kanske att mitt pass börjar väl runt 18.30 kanske.. Men nä det börjar 20:15 Haha.. Men eftersom jobbet ligger mittemellan Uddevalla(där jag bor) o Munkedal(där gymmet ligger) så orkar jag inte åka hem emellan.. det tål ju att tillägga att det tar ca 25 min till uddevalla. När man kör runt 4:a tiden o alla ska hem.. Men det tar bara 10 min  till Munkedal...
Så i stället för att spendera massa tid i bilen.. så sitter jag hellre här o slappar!!

Jag längtar efter att få sätta igång mitt pass...

Jag har precis ätit lite kvarg med funlight peach/passion och en swebar choklad.
Så nu är magen mätt för en stund också..

För övrigt idag har jag även ätit:

Frukost: kl.07:00 Min klassiska morgon GRÖT
Mellis: kl. 9:30 Kvarg med funlight hasselnötter en skiva bröd och en frukt
Lunch: 12:15 Lax med pasta sallad o keso o en frukt

Och sedan får vi se va magen vill ha...

Jag har glömt skor idag... så jag fick ringa till Camilla o be henne ta med ett par.. tur har jag!
Att det finns fler med stora fötter =) Haha min 39:or
Inte många tjejer som har det.
Men ni vet väl vad man säger:

STORA FÖTTER STORT HJÄRTA *ler*

I morgon har jag sovmorgon, har inte bestämt mig om jag ska sova länge eller om jag ska träna.
Om jag ska träna vad ska jag då välja???
CARDIO eller BODYPUMP med Sofia??
Bestäm åt mig, snälla!!! =)

Nej nu får jag gå sätta mig o slappa lite till...
Ladda inför passet
20:15

Hej så länge... kommer kanske mer från mig senare =)

Pöss Pöss

Kommentarer
Postat av: niemi

Dum fråga, Kondition eller som man säger i facktermer CARDIO!!

2008-12-04 @ 22:50:44
Postat av: Lisa Hult

HAHA men glömde du skorna idag igen, mohaha!

Pump tycker jag med Sofia så hon blir glad! :D

2008-12-04 @ 23:01:10
URL: http://lisahult.blogg.se/
Postat av: Maria

NIEMI OCH LISA:

Det blev ingen träning alls.. min fot har varit sååå knas det senaste. Och jag har ju en ganska viktig dag framför mig i morgon.. Så jag valde att helt vila från träningen i dag.



Känns rätt skönt faktiskt!

Men tack ändå mina vänner! =)



Pöss Pöss

2008-12-05 @ 10:02:50
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0