Jobbat, check... tränat, check...

Ja, då har dagen passerat förbi idag med...
Jobbat som vanligt mellan 9-18 Sedan var det till o åka hem och byta om för träning, RYGG o BICEPS
Jag mådde illa som fan på väg ner, kände mig inte alls taggad.
Stog typ o suckade mig igenom uppvärmingen.
Men men sedan var det i alla fall dags.

Började med RYGG, och det gick bra! På sista övningen började jag känna mig lite svagare... i alla fall, ner och körde 10 min cardio emellan.. och sedan var det då dags för BICEPS, det gick skit! Min vänstra handled kändes skum... inte ont eller så, utan bara som att den tappade kraften i ett speciellt läge... så jag blev lite bitter...

Då är det bara till att kämpa sig igenom passet, försöka le ibland, haha!
Sedan åka hem och äta... nya tag på torsdag!

I morgon blir det nog ingen träning, ska nämligen lämna in bilen på service i morgon kl.07:00
Så därför blir det inte heller någon morgonpromenad =( snyft.
Vet inte när bilen kommer vara klart...???
Men på torsdag kör vi igen.

Sedan blir det träning torsdag, fredag och lördag.

Söndag kommer jag antagligen vara bakis eftersom jag ska på 2x25års kalas =)
Ska bli skiiiiiiit kul verkligen !!

köööööööss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0