Underbar dag!

... det kan man minst sagt säga.. Underbar dag! Alla bilder ligger dock på facebook, har inte tid o lägga upp dem här.. Jag måste hinna leva med. Men kort o gott...

På onsdag kväll när vi skulle lägga oss, så tvingade Emmy mig o stänga av allt vad ljud heter på mobilen.. mot min vilja.
Hon säger att det alltid ringer eller piper i den så hon blir väckt!
Jag ville ställa klockan,men nej det fick jag inte. Jag ville ju inte sova bort dagen, jag ville upp senast halv tio.
Hon lovade att om jag var uppe senare än 09:30 så skulle jag få 500:- När tror ni jag vaknade...
Jo 09:20, fan också.. då tänker säkert ni, men kunde du inte sovit räv i 11 min o tjänat 500:- men nej det är jag alldeles för ärlig för!

Så upp o äta frukost, sedan satte vi på en film, gissa vem som somnade, MARIA såklart =) haaahaa!
Men när filmen var slut hoppade jag in i duschen o Emmy efter det. Och ett tag senare var vi redo.
Malin hade då infunnit sig på plats.. o vi traskade ner till stan... fotade massa o njöt av det fina vädret...

Det blev lunch på Centralen´s och sedan promenerade vi runt på stan o gjorde massa viktiga ärenden så som att köpa tuggumi, titta på folk, o bara njuta.

Efter en stund bestämmde vi oss för att åka ut till Snäckan o fika, det blev en glass i den gassande solen, helt underbart!

På kvällen åkte vi till Jonas o grillade på plattan, det blev ett härlig gäng, o maten smakade mummsfillibabba =)
Klockan blev mer o mer o mer, jag skulle egentligen åka hem 22:30
Men så ville jag stanna o bestämmde mig för att ta bussen 06:30 på morgon efter istället...

Var det ett bra val, nja efter en stund ångrade jag mig, men då var det försent för kvällsbussen!
Så jag skojjade med Eddie o sa:
-Du behöver väl inte ha din bil i morgon, jag kan låna den o komma tillbaka med den i morgon kväll, haha*
-Ja jag har ju 2 bilar
-skojjar du eller får jag det?
- Ja det kan du väl göra

Fan vad lycklig jag blev, sov över hos Emmy o åkte i morse strax före 8 istället...

Så nu har jag jobbat på gymmet.. det har gått bra!

Ringde chefen förut ang. skurmaskinen.
När jag skulle in o skura i stora aerobic salen, med parkett, så bara den skicka ut massa vatten men tod lixom inte upp det igen.. Kändes som att jag hade missat ngn knapp där man sänkte ner den eller så, men kunde inte hitta någon heller. Ringer chefen o han säger vad jag ska göra...
-Ja svarar jag, jag tyckte det blev väl mycket vatten på golvet...
Han svarar - Jo men den sprutar allt en del, men fan vad den suger också..
-Ja ha du svarar jag , den suger som fan alltså... nice!
-Ja vi får se vad du tycker om den sedan..

O så här i efterhand måste jag säga att där ligga JAG faktiskt i lä, inte långt efter dock ;) haha!

Nej nog nu... jag måste dra mig

Puss o kläm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0