Mr.ågren knackar på =)

Ja det är söndag o spriten ska ut ur kroppen, fan dricker jag för, haha! Nej då !!
Jag har haft en super trevlig helg.. med vänner, återigen vänner, o mer vänner... Vinet har sipprat genom min kropp..
Stannat kvar en stund o gett mig ett par minnesluckor.. Tur att man minns hur sköjjjj det var dock!

I fredags åkte jag till Uddevalla o käka äpplepaj med flickorna mina..tillbaka på lördag för o jobba på colorline.
Sedan ut på sjön, med massa goa skitar från Strömstad... Härliga är dom..

Det blev sent o jag o jag var nog hemma vid halv 5 =)

Idag har jag varit på mys i Uddevalla, o nu sitter jag på bussen tillbaka till strömstad.

Kepp in touch










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0