Jag e helt slut, kaputt, mer eller mindre död..



...ja precis... Jag e helt slut, kaputt, mer eller mindre död.. efter gårdagen...

Jag skulle ha företagspass för KGH igår... vi skulle köra BODYPUMP.
Jag har varit tokladdad i över en vecka för detta!

Vanligtvis har jag ju pump på tisdag morgon, men det passet brukar nästan aldrig bli av..
Så jag tänkte att jag beglver nog inte ställa in det, jag lät det stå kvar.
Och då bokade sig en tjej =) det var jätte skoj,men det tar ju på krafterna i musklerna.

Sedan då jobbade jag ju hela dagen, o klockan 18.00 var det dags för KGH att ha pass...
Precis ett par timmar innan fick jag hoppa in på spinningen också för han som skulle ha den kunde inte.

Så jag körde järnet, totalt, o tog ut mig maximalt med KGH på BODYPUMPen, direkt efter sprang jag in i spinningsalen o brännde av ett pass där med =)

Jag vandrade sedan ut från gymmet som ett kolli... satt hemma i soffan o hade stirreblick!
Somnade ganska gott som ni säkert förstår...

Jag är fortfarande helt slut.

Har precis ätit lax med kornris, tomater o feta ost. mummmma!

Ikväll ska jag köra SPINNING o CORE, o efter detta ska jag stänga gymmet, o åka till U-town... jag är "typ" nykär i mina vänner igen. Nej men alltså man inser hur bra dom är när man e borta från dom ett tag!
Dom e tamejfan bäst of the bäst ;)

En annan sak som jag måste berätta, i natt kl. 04.00 vaknade jag i panik, för att det lät precis som att någon smällde i min ytterdörr... Jag lugnade ner mig själv med, att så kan det ju inte vara, för den ÄR låst. Jag vet att jag dubbel kollade det innan jag gick o la mig för o sova. SÅ jag somnade till slut om.
I morse ringde kl. 05.40 o jag skulle möta sandra 05.45
Jag drog bara på mig kläder o började leta efter min nyckel, stressad som, men hittade den inte...
Det hör ju till vanligheten, så jag tänkte jaja, det får stå olåst medans jag går ut o går.
Kommer utanför dörren o vad tror ni sitter i låset, jo nycklarna... Då undrar man ju, vad hände kl.4.00 i natt när jag vaknade o trodde att någon slog i min dörr ????





Nej, om jag ändå hade kunnat ta en powernap på jobbet, men det går ju inte här inne... fan, jag älskar powernap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0