Fredag morgon..

Ja det är fredag morgon kl. 07:06 morgonpromenaden är avklarad o gröten är i magen, så nu har jag min mystimme i soffan, innan jag ska trampa ner till gymmet, o jobba min SISTA dag där =) 
*känns rätt gött faktiskt*



Igår efter att jag jobbat på colorline, var jag faktiskt också ute o gick en prommenix, det var härligt, Mp3-spelaren i örat o lätta steg nere vid vattnet, hur mysigt som helst.

Ikväll ska jag ha pass, det blir BODYPUMP, brukar alltid vara extra roligt på fredagar, för dom som tränar på fredagar... dom är verkligen där för att dom gillar det. Å inte för att "man bör träna"
Så det blir alltid en gooooo stämmning. Speciellt med de som är bokade idag... då kan man köra grova skämt också.
Då mår ju Maria...

Efter passet, blir det nog en sväng till Nordby =)
Måste shoppa lite till i morgon.. i morgon är det 30 års fest hemma i Uddevalla. Skojj !

Så jäkla konstigt, jag somnar ju aldrig förrän efter 23.30, jag kollar ju alltid på sex and the city innan jag somnar. Men igår somnade jag 22.50 och så brukar jag alltid vakna någon gång per natt, inget allvarligt, för jag somnar ju om direkt.
Jag gillar det, för då kollar jag på klockan o inser att jag får fortsätta sova. Så när klockan ringde i morse, o jag inte hade vaknat, blev jag ju småsur, för jag var ju verkligen tvungen att gå upp direkt. Jag var snor-trött. Det tog säkert 15 min in på promenaden innan jag vaknade. och så hade vi solen i ögonen första biten med, så jag gick ju o kolla ner med små kinesögon =) lätt o vakna då????

Jaja, nu ska jag snart hoppa i dusch, sedan mysa lite till *med mig själv* :P hihi* tjing!



*Saknar mina töser på gymmet i M-dal*

Jag Lisa o Sofia

Kommentarer
Postat av: Lisa

vi saknar dig med!!!

2009-05-29 @ 13:23:50
Postat av: Maria

Puss på dig Lisa!

2009-05-29 @ 14:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0