Strömstad "by night"


Jajjemen, igår gjorde man den här stan jävligt osäker =)

Jag hade en kanonkväll !
Får nog tacka min goooa Kristina för det,



..som tog med mig bland trevliga människor.
Ja det var en kanonkväll, med massa skratt....
Haha !
Jag gick rätt in i en glasdörr, som på dolda kameran,jag lovar. Jag såg den inte, o det small till !
Ca. 1 meter ifrån e baren, o jag tror att ALLA vände sig om o såg på tjejen på gymmet :) haha!
Jag får bjuda på den helt enkelt*

Sent blev det också, stog på stan o prata, o var nog inte hemma förrän strax efter halv 5.
I morse när jag vaknade av ett sms, varför blir jag väckt av det hela tiden??
Så pulserade mitt huvud något fruktansvärt.. Haha!

Stannde i sängen o drog mig  länge =)
Låg o gnydde som vanligt, haha!
Varför tycker jag att det e så gott o gny när jag sträcker på mig??

Sedan blev en dusch promenix till affären köpa frukost.
O jädrar vad vi åt sen då!
Mätt som en gris, var det dags att bege sig till gymmet, och nej nej nej
inte för o träna, utan för o jobba.
Snart har jag gjort mitt 4 timmars pass.
Och ska väl bara hem mysa ner mig i soffan, en film kanske??
E så grymme sugen på Thai, hör o häpna. O Strömstad, skäms.
Det finns inte ett enda thaiställe!
Såååååå jäkla dåligt !
Jag som ÄLSKAR Phad thai
Snyft


Nästan så jag funderar på o dra till Uddevalla bara för o äta!
Hade ju varit riktigt gott alltså!

I morgon börjar jag inte förrän 15:00 som varje Måndag.
Ska bli underbart med en ledig förmiddag.
Strosa lite kanske!


Stundens bästa citat:

"Popcorn o pippa, haha"

**Trött kåt o hungrig, en helt vanlig bakfylla helt enkelt**

Nej dags o Dona lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0