Som ett smäck =)

Som ett smäck är bara förnamnet. Jag satt o slängde ihop 2 pass idag. Ett spinning och ett core.
Det blev sååå jäkla bra, helt slut i benen.. o magen o ryggen med för den delen =)
Känslan e så tillfredställande, ni anar inte!
Har kört passen, nu ikväll, mina deltagare verkade helnöjda!
Så vad mer kan jag begära.



Måste ju säga att ryggen känner sig aningen trött efter gårdagens träning med, men jag får passa på o njuta.

I morgon ska jag o Anna team´a nya BODYPUMP releasen.
Nr:69
Ska bli riktigt skojj!

Nu är det bara till att sluka min burk cola light.
Det är mitt godis för kvällen!
Och sedan ska jag sova.

Snart upp till min halvmil,kl.07:00, o i morgon ska jag inte försova mig!

Puss o kläm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0