Mina skuldror pumpar =)

Herregud, jag har sådan träningsvärk bak vid skuldrorna, övre ryggen. Känns hur bra som helst!
Det tyder på att passet i Tisdags var ännu bättre än vad jag trodde!
Nästan lite för bra ;)
Det känns nästan lite för ansträngande ibland, haha!
Men det är ju gött, så jag ska inte klaga!
Jag är så taggad för att komma igång med styrketräningen igen.
Men, fan vad mycket jag har tappat på dessa 3 månader.

Jag gav ju inte direkt någon förklaring på varför jag inte bloggade. Men jag tror nog att det mesta dels var tiden som inte räckte till, med nytt jobb o allt.
Början på året här nu så har även mina helger bestått av del resor till Gbg ,fast inte längre =(
Vilket gör att jag har mer tid över på helgen o alla andra dagar, eftersom jag inte åker härifrån alltid nu.

Men det jag skulle komma till var att jag inte hade tid med min egen styrketräning heller.
Jag har legat o kört ca. 6-7 pass på veckodagarna.(tis-fre)
Så orken har inte funnits.
Men nu har jag dragit ner på pass, så eftersom suget efter min egenträning är så stor.
Så ska jag nu sätta igång.
Men jag kör ganska lätt än så länge.

Lägger ju ganska stor vikt på konditionsträningen också för tillfället!
Måste plocka bort lite fett ;)
Jag borde, men vågar inte göra en procent mätning.
Är rädd att det kan vara någon mer procent än i sommras.

Så om en månad tror jag att jag ska göra en ny mätning så får vi se, vad som hänt!

NU ska jag plugga lite mer koreografi, BODYPUMP
eftersom jag o Anna har release-släpp ikväll.
*längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0