Jobbet slutar om 35 min


Maria tokladdad för BODYPUMP

Snart slutar Maria jobbet, ännu en dag på Westcoastfitnesscenter i Strömstad, är avklarad. Tiden bara rinner iväg..
Sedan fastnade jag ju framför "så ska det låta" på TV också. Så nu går jag runt här o små trallar =)



Känner att mitt humör är på topp, haha! Och mitt pass som börjar om en timma kommer antagligen just därför gå grymt bra! Det brukar bli det när man känner sig rolig i kroppen! Massor av energi =)

IKväll ska jag ner till en tjejkompis o ha myskväll, men film o tacos.

Och i morgon, ska vi ta en långpromme ut till spa´t o gå på funktionell träning.
Och när kvällen stundar lutar det åt att jag ska med ett par grabb´s ut o konsumera lite alkohol. Känner nog bara en av dem, en rolig gubbe som tränar på gymmet, så det kan nog bli sköjj !

Söndagen, ska jag jobba ett par timmar på gymmet.. annars e det bara softish som gäller!

Hejhej

Av det här goda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0