Helgen är över, detta har gjorts !

Hej goa läsare..

Nu var det måndag igen =) Kändes skönt o komma tillbaka till mitt "hem" Strömstad. Jobbigt o sova hos andra o ha med sig sin väska över allt !

Men i alla fall.. Lördag då, var jag nere på gymmet kl. 10:00 o körde ett grymt BEN pass. Fan jag får så lätt muskler på benen, jag ska nog dra ner lite på vikterna, för jag vill inte ha större lår för tillfället =)
Efter passet åkte jag vidare till mina föräldrar, tvättade o städade bilen, åt middag. Mums, jag älskar när mina föräldrar lagar mat. Då saknar man tiden då man bodde hemma!

Sedan på kvällen, så kom det lite släkt o hälsade på, eftersom det är min födelsedag på onsdag, o jag inte är hemma då. Så tog vi det nu! Det var jätte trevligt !

På söndag morgon hade jag lite grejjer o fixa med hos mina föräldrar, sedan åkte jag ner till Uddevalla. Lämnade av min lillebror Jens hemma hos sig, o åkte sedan hem till Emmy o våldgästade henne.. aningen bakis =) Vi kollade på en film, sedan åkte jag ut till Munkedal o tränade COMBAT för Lisa,grym den där Lisa! Lisa med sCissorsen ;)
Sedan åkte jag o hämtade Emmy i Uddevalla igen, vi hämtade upp vår thaimat som en vanlig söndag =) haha börjar bli lite tradition. Så åkte vi hem till Danne Camilla o Isabelle. Jag gjorde chokladpuddingtårta.... o alla gillade den väldigt mycket. Skojjjjj! Den e ju grymme goo... Massa gosande med världens sötaste Isabelle, o en underbar kväll i goda vänners sällskap. Det är kvalitetstid det =)

Idag klockan 09:00 satt jag hos Frissan (min frisör crikko) som vanligt, Hon e ju bäst. Och idag vågade jag mig på en uppklippning  också.

Nu sitter jag på jobbet... ska ta mig ngt litet o äta.. typ ägg nötter o en cola light.... mmmmmm

Kössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0