Aningen uttråkad o så luktar dej bajs ... uhhhhh =(

Ja fy fan, jag har lite småtråkigt... Jag måste verkligen snart åka till affären. Den stänger kl. 21
Men i alla fall... jag har ju inte så stort kontaktnät i Strömstad... Och jag e ju så jävla kräsen med vem jag umgås med.
Orkar inte med o umgås med vem som helst bara för att.. Nej vet du vad. Det ska vara mycket bekvämt att umgås med någon!! Så ja, här sitter jag. Jag har väl inte så ont av det men. jaja! Det värsta e nog att det verkar vara något fel på avloppet, för det stinker avlopp i hela lägenheten... man tycker ju inte direkt att det är mysigt o krypa ner på soffan o dra en filt över sig, när det stinker bajs, nej fy fan !

Men men snart måste Maria åka o handla, hon vill verkligen. Men jag kan ju inte leva på gröt en dag till... åhhhhhh fan! Får la köpa grejjer så jag kan slänga ihop en TUNA-sallad på jobbet i morgon =) Eller kanske lite thaisoppa med kräftstjärtar o nudlar!!!

Jag har inga bilder.. måste börja latcha med kameran igen, det här blir ju alldeles för tråkigt!! Bättring, jag lovar..

Till träningsbiten då... jag körde BODYPUMP i morse... det var jäkligt gott !
I morgon e det morgonpromme som gäller :) Ska bli skööööönt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0