Aldrig som man planerat =)

Jag äe så kass.. haha! Nej det är jag väl inte.. Jag blir lite besviken på mig själv när det inte riktigt klaffar...
Jag skulle ju träna BICEPS/AXLAR igår. Men Kristina ville gå på bio, o det tyckte jag lät som en jättebra idé.
Så jag hann bara med mitt CORE pass+ 30 min på bandet. Det får duga, så länge jag har tränat ngt e jag nöjd.
Men så kommer vi till Idag då, jag skulle ju träna RYGG/TRICEPS nu på morgonen, o jag såg verkligen fram emot det.
Men jag var så satans trött i morse, så jag åkte bara hit o gick min halvmil... Så jag får väl vara nöjd med det.
I morgon efter min morgonpromenad, blir det nog RYGG/TRICEPS i stället för ben. Och istället för bara promenad på söndag får jag nog försöka köra 2 muskelgrupper!
Det var det jag hade o säga om min träning för tillfället !

Bion, åhhhh dra mig baklänges, riktigt långt också ;) det var en av de bästa filmerna jag har sett.

Män som hatar kvinnor


Men fy så hemsk då, tänk att det finns sådana vridiga sjuka människor!!!

Nu ska Mary jobba... Det är fredag, o det är sista dagen för denna veckan, sedan ska jag inte jobba förrän måndag kl. 15:00

Men ikväll, ska ju jag Per o Ellinore på RADIOPRIME fest!


So long gott folk, sköt om er!
Kort från kvällen kommer i morgon...

Kommentarer
Postat av: Anonym

gammal? no no no... :) bara ett år närmare 25, gaaalet! hur mår du? hur var din födelsedag?pööööss

2009-03-27 @ 14:52:50
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0