oooops I did it again

Jag sov för länge, detta får jag sota för ikväll, när jag inte kan somna! Det är fredag idag o jag känner inte ens av det.
Jag ska ner o jobba en kortis ikväll, jag börjar nu klockan 15 o jobbar till 20
Efter detta har jag verkligen inget planerat, jag jobbar ju i morgon med, så någon utgång blir det inte, o för övrigt så har jag ju tagit det lugnt med det de senaste 2 helgerna. Och jag ska inte parta loss förrän midsommar.



Jag gick upp kl. 11 o sedan dess har jag hunnit med att gå ner till spåret o gå en 4:a i spåret gå till gymmet, träna TRICEPS o sedan gå hem, o har smaskat i mig min gröt......

haha, texten ovenför skrev jag i fredags.. förtsätter idag Måndag =)

Ja, även lördagen så liknande ut, jag var i spåret o på gymmet på morgonen, det blev BEN istället. Riktigt gött =)
Sedan jobbade jag Lördag kväll, till klockan 8.
Och efter jobbet åkte jag o Sandra upp till Elise en sväng, det var skitmysigt. Masssa gooooa roliga tjejer... o massa goa morötter med dipp! var hemma strax före 11.00



Söndag kom, o jag skulle ut o gå men försov mig o vaknade prick 07.00 upp fort o göra mig i ordning för min 12 timmars arbetsdag. 8-20 Allt gick så bra, dagen gick jätte fort! Förutom ett visst magont, men det börjar ju bli mer eller mindre rena vardagen för mig .
Sedan gick jag hem o chillade på soffan.. En hel lugn helg helt enkelt.


ikväll blir det BODYPUMP hade jag tänkt, inte ha, utan gå på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0