Onsdag 10 JUNI

Redan 10 Juni =) Stormsteg, jag hinner knappt med!
Midsommar är snart här, jag satt o kollade på gamla kort från "vårat" lilla midsommar place, Tanumstrand/Grebbestad.

 
Midsommar 2006



 
Midsommar 2007



 
Midsommar 2008



Hur kommer 2009 se ut, antagligen kommer det bli minst lika skojj i alla fall =)
För ALLA stugor är FLLBOKADE på hela tanumstrand. Det  tror jag aldrig att det har varit !
Skojjjjj!


Idag försov jag mig, vaknade 07:50 o börjar jobba 08:00
Jag fippla o fummla i nattmössan, o råkade spilla ut ett glitter över hela mig, så jag hade glitter i hela ansiktet o i hårbotten, på armarna o på bröstet, ja HELA mig när jag kom till jobbet.
Hahahah!
Min chef e så skön, när jag ringer o säger i PANIK, jag vaknade nu.
Så svarar hon, sätt på lite kaffe ät lite frukost ta det lugnt o kom när du är klar..
Hahah, lät o slappna av då.. Jag kutade ju ner.

Hatar när jag inte får i mig min gröt, fick istället springa in på "doppet" o köpa en färsk fralla, det var ju mumma.
Men men men det är ju inte som gröt!

Dagen har ändå flytit på bra, vi har haft en del goa skratt..

"P-för pumpad pulserande penis"
=)


Härligt jobb har jag i alla fall !

Sedan har jag varit på gymmet, unnat mig en stund i solariet, ett tips
Lägg aldrig en fjärt, när fläkten är igång, för den skjuter rätt upp i näsan ;) haha!

Sedan hade jag då SPINNING o CORE
och det gick såååå bra!
Jag känner mig stark o glad!



Dags o sova snart...
Snart helg, o jag längtar!


Pösspöss



Kommentarer
Postat av: Anna M

Åååhhh mums Maria! Vilken mysig bild på dig och mig i solen. Puss och kram på dig söta du!

2009-06-11 @ 13:46:04
Postat av: Maria

Anna: ja eller hur, den e myspys =) Jag saknar dej Anna

2009-06-11 @ 20:52:36
Postat av: Anna M

Saknar dig med gumman...

2009-06-15 @ 08:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0