Mysigt helg, ny vecka!

Ja det blev en dunderfest på lördagen =)  Haha... jag vet ju vem som ska få vara partyfixare när jag fyller i alla fall, LILLEN =)
Bäst anordnade festen på länge*

På söndagen blev det ut med David´s båt, det var Jag David o Malin.. mysigt som fäääään ...








Starten på denna veckan har mest blivit jobb, o tvätt, lite pressning i min trädgård.. Så träningen har inte direkt legat på topp förrän nu ikväll. Då var jag nere på gymmet o körde mina pass SPINNING o CORE
Idag var kroppen inte lika med, det kändes att jag hade vilat i nästan en hel vecka från någon form av träning eller motion.

I morgon, blir det morgon promenad, o sedan träning på gymmet innan jag ska hem o duscha för o gå ner till colorline o jobba kvällen =) Men shit, jag trivs med mitt nya jobba alltså.. Det är varrierande, o tiden går fort. Under avgångarna går det riktigt fort, o där emellan e det lite soft... Hur gött som helst! Gillar´t Gooooe folk jobbar man med också.

Idag bjöd Rosanna o Sofie på "negerbollar" för Micke fyllde år, o jag får erkänna att jag tyckte dom var alldeles för goda ;)

Länkade även de rara töserna på nya jobbet ovanför här..

Nej sängen nu, lite sex and the city, snart en ny dag!

Puss Mary ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0