Hur blev allt nu då?

Ja, som det har gått fram o tillbaka i min tanke verksamhet.. det har gått upp o ner, upp som en sol ner som en pannkaka!
*fan vad sugen jag blev på pannkakor*
Jag har inte vetat riktigt vad jag vill, jag vill så mycket. Och vilket av det vill jag egentligen mest, eller egentligen kanske inte alls. Vissa saker är kanske bara för att komma ifrån, DET, att rymma från det!


Var vill jag vara, med vilka, vart vill jag bo, var vill jag jobba, med vad, hur länge, blir det bra, bättre om jag gör så här, men det där e ju också bra, fast det där är nog bättre, eller vad sjutton  det där gör jag. nej jag gör något drastiskt, jag fan vad jag vill det, nej men vad fan inte igen, nej det var nog inte så bra, jo det blir bra, NEJ det blir inte det!



Jag har nu bestämt mig, jag ska chilla ner lite, jag flyttar hem till mina vänner, o närmare min familj. Jag flyttar hem efter sommaren. Med hem menar jag då UDDEVALLA. Det är trots allt mitt "hem" hur skojj är det då, säger alla?
Det kan man fråga sig, vem vill inte kunna träffa sina vänner varje dag, ha nära till sin släkt o sina vänner, va närmare mina små bröder.  Det är för mig väldigt viktigt!

Dock, kan det nog vara så att vi flyttar ner till Göteborg till våren, inget klat ännu, det får tiden helt enkelt utvisa. Men jag o Emmy funderar på o flytta dit. Där har vi ju redan Sara, chamaine, yanni o Eskil, Annika o David, S o S, och även Nina skulle jag tro. Tippar på att Malin är sugen på o flytta ner också då.. haha!



Det känns så rogivande att komma hem, jag ser fram emot det väldigt mycket.

Det blir ju då ingen resa, jag ska avboka den. Det känns tråkigt, jag hade så gärna velat. men det finns så mkt tid kvar i livet att göra saker på, tex. resa. Den dagen kommer när det känns rätt o åka iväg, för det gör det inte nu!
Synd bara att man var tvungen att göra någon annan besviken, genom att göra det bästa för en själv.
Men som jag alltid råder alla andra, man måste vara en egoist i de flesta lägen.
Man måste alltid sätta sig själv i första hand, hur mycket det än kan såra någon annan.
Känns jobbigt, men var enda lösningen!
Lifes´s a bitch and then you die =)

Nej idag är det städ dag som gäller, hela dagen. Sedan messade Carro nu o ville ut i spåret, så det blir en promenad med henne innan BODYPUMP passet. Ska bli mysigt o träffa henne, det var ett par dagar sedan nu.

Ha en lövly dag*!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0