En bra dag o en bra kväll

Idag, ja vad har hänt idag...

Jo klockan 05:45 i morse mötte jag upp Sandra för en morgonpromend, o jag kände mig ganska pigg i benen. Eller så var det Sandra som kände sig trög i benen. Så hon gick med lite mindre "älgakliv" idag ;)

Sedan har jag fixat o donat massa i lägenheten, rensat ur garderoben o byrån, obadrumsskåpet =)
Det kan behövas ibland..






Sedan blev det en sväng i spåret med min härliga vän Carro =)
Kul att få en dos av henne, härligt o prata av sig.

Sedan blev det lite muskelträning, i form av BODYPUMP


Nu har jag duschat, o ätit ett par knäckebröd, med makrill i tomatsås på , med ett glas mjölk till det, mums =)



Nu är det sängen som gäller för mig.. Jag ska upp vid 05:30 Gå i spåret o möta upp Josef som jobbar på gymmet, där nere. Vi bestämde förut när jag var o tränade att vi skulle träna ihop i morgon bitti kl. 08:00 det blir BRÖST
Hoppas jag får med mig kameran=)

Good night baby´s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0