Maria saknar att blogga!!

Tok-möcke =)
Men min tid har blivit för dyrbar...
Jag ser att det fortfarande är folk inne o kollar, o så finns det inte en enda update på hela detta året nästan!
Men sedan jag började i Strömstad på mitt nya jobb så räcker inte tiden riktigt till.
Jag jobbat på dagarna o tränat på kvällarna..
Och på helgen har jag varit i Uddevalla och Göteborg, för att softa o ha det mysigt =)

Men jag överväger att börja igen.
För jag älskar ju att skriva!
Denna vecka kommer jag äntligen igång med min egenträning igen, då jag inte ska ha lika mycket pass längre!
Så vem vet vad som händer..
Vi får se om det blir någon fortsättning på


Jobbet flyter på som det ska tror jag, förutom att det är mycket nytt o lära.
Och min hjärna leker torktumlare på veckan.
Så min chef har nominerat mig till "guldfiskkommiten"
Tack =)  Haha!
Jag har varit ganska glömsk ja!
Och jag är jävligt tacksam o reta!

Kommentarer
Postat av: Lisa

ÄNTLIGEN:D

2009-02-24 @ 14:12:22
URL: http://lisahult.blogg.se/
Postat av: Anonym

LISA: DU e la för gooo gumman =) Glad jag blir!

2009-02-24 @ 21:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0