Jajjemen, det är dags igen =)

Bloggen ska återupptas, träningen likaså... Kanske inte riktigt i samma utförande...inte lika hårt... Men man ska aldrig säga aldrig.

Sedan jag flyttade från Strömstad, har träningen mer eller mindre legat på hyllan, har kanske snittat på ett träningspass och en promenad i veckan, ibland mer, ibland inget alls.

Jag tror det var precis vad jag behövde... inga tvång, inga måsten. INGA KRAV!

Min träning var inte längre något jag älskade att göra, utan det blev mer som mitt "arbete"
Vissa veckor hade jag 7 pass på 4 dagar, kroppen började säga ifrån. Jag fick ont på här o var.. o aningen deprimerad.

Nu känner jag att jag längtar efter mitt svettiga endorfinfyllda styrketräningspass.
Jag längtar efter morgoncardio, även om det är aningen kallt just nu =)
Tur att man kan krypa in på gymmet då.

Jag jobbar just nu mer än heltid, och tiden är knapp... men vill man så går det.
Jag jobbar Mån-tors 9-18 Fre 8-17 och varannan helg jobbar jag lörd o sön.... om du hängde med där, så blir summan av det, 4 lediga dagar i månaden. Men jag tror att lite träning hade gjort mig piggare och gladare faktiskt!

Numera tränar jag på Sportlife Backaplan i Göteborg... trevligt gym!

Bloggen funderar jag på om jag ska byta ut, eller också så får jag låten någon designa om den, för den är förjävlig just nu =)

Det sistanämnda känns bättre, kul att ha allt samlat på ett ställe. En av anledningarna att jag kände för o starta bloggen igen, var för att jag satt o funderade på vad som har hänt det senaste... och... hade jag haft min blogg att blicka tillbaka till så hade steken varit biff... men ingen uppdatering har ju egentligen skett här sedan i september om inte jag minns fel...

Detta är ingen NYSTART, Snarare OMLADDNIG ;) haha!
Nu kör vi så det ryker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0