Triceps it is ;)



Ja då har jag varit ute i gymmet o kört ett härligt TRICEPS pass =)

Chefen sa ju att det avr okej för mig o träna lite under arbetstid. Så idag gjorde jag det... Det blir ett ganska snabbt pass, under tiden det är som minst folk på gymmet. Endast en muskelgrupp. Men det funkar fint tycker jag. Så kan jag ju hinna med min träning kanske =)

Eftersom jag jobbar på gymmet dagligen, så är det inte alltid så kul o hänga här på kvällen med.
Jag tar inte illa upp, men många vill fråga mig saker även fast jag inte jobbar.
Och jag förstår att det blir så, dom ser mig där var eviga dag, o tänker nog inte på om jag jobbar eller inte.
Ska bli bättre när jag får hem min nya mp-3 spelare. Då kan jag stänga in mig lite kanske.
Så att träna på arbetstid ett kort pass, passar mig utmärkt.
Så att när jag är ledig, ÄR jag LEDIG

Det var i alla fall väldigt gött o köra lite TRICEPS

Gammal bild från Okt 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0