Träningsvärk eller ngt annat?



Igår efter jobbet kl. 17:00 kom Kristina o hämtade mig på jobbet, vi åkte o storhandlade =)  Kristina får ju helt enkelt ställa in sig på en storhandlingsdag i veckan. Nu när jag inte har bil längre! Tack vännen!!!
Det blev min goda kyckling till lucnh idag, mycket annat inhandlades också, tonfisk, proviva, funlight strawberry/watermelon. Jag har ju läst på ett flertal bloggar att den är dundergod. Så jag var ju själv tvungen att prova!
Åhhhhh herregud den var dundergoooooooooo =) Sköjj eller !

Innan Cardio: Ett glas Proviva m.glutamin,glucosamin,kreatin.
Frukost : Fiberhavregrynsgröt m. rivet äpple och mjölk
Lunch: Kyckling a´la maria med wokade rotfrukter o fullkorncouscous
Mellis: idag blir Tonfisk.

I alla fall, påväg hem från vår lilla shopping igår så blev vi sugna på o åka ner till gymmet igen o köra box.
Så det gjorde vi, o nu e jag helt mör i kroppen!!!!
Jag vet ju inte om det är träningsvärk eller om jag har problems med min lilla hydda =)
Jag har ju en skum känsla i nacke rygg o höger höft idag. Men det kan lika gärna vara pga. boxen.

MorgonCardio:   Promenad hemifrån till gymmet(jobbet) 20 min
2 km löpning (på löparbandet)
     1 km peomenix (på löparbandet)


Om jag hinner under dagen, ska jag träna lite tricce framåt timmarna här.
Men annars så har jag ju SPINNING o CORE i kväll kl. 18,45

Nej nu ska jag jobba lite igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0