Ont ont, men snart ledig!



Ja jag har lite små känningar i högerben, o höften. Och bak i ryggen, det är som små pirrningar precis under höger skulderblad... så jäkla konstigt det här. Jag orkar inte riktigt med det känner jag =(


Vill väl heller inte veta vad det är... om ni visste hur rädd jag är att jag inte ska få träna.

Snart är jag ledig o då får kroppen vila från ansträngning så som jobb. Då det är ganska ansträngande större delen av dagen. Visst har jag en del dötid också. Men då brukar jag ta ca. 10 min på o göra ett blogg inlägg ;) o sedan köra igen.


I helgen är enda ansträningen lite träning i morgon o på lördag.
Annars ska jag ju som sagt bara ut o åka med några vänner från gymmet i deras båt,
och sedan dricka lite vin hemma hos Kristina på lördag kväll.

 Björk o Jag

Tror jag har en kanonhelg framför mig*

Ikväll ska jag köra BODYPUMP kl.19:00
Efter det vet jag inte om Kristina e sugen på box, då kan det hända att det blir det =)
Annars drar jag nog hem o vilar...

Det börjar o boka på sig på vårat 90min pass i morgon, skojj =)



Puss o kläm, ha en skön skärtorsdag, i Strömstad är det väl mer eller mindre kaos*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0