Lördag, vår i Uddevalla!

Ja, först var jag ju nere på gymmet, o tränade COMBAT, o jag känner att min kropp är inte helt 100 med.
Benen känns så tunga, det är inte alls som när jag tränade COMBAT innan. Det känns som att jag inte kan ta ut mig.
Kroppen är lite orkeslös, jobbig känsla...

Sedan satte jag mig i min bil för sista gång, i alla fall som MIN bil. Nu mera är det min mammas bil. Och Maria ska spara pengar i stället.



Jag mötte upp Malin på stan i Uddevalla till o börja med, vi satt i den stekande solen o bara njöt av det hela. Det var underbart!!!
Sedan skulle jag äta något, men allt var slut på Centralens cafe.. jag fattar inte, riktigt dåligt.
Dom kunde inte göra någon mat alls... hmmm
Så vi gick till Cactuz, o jag köpte en smörgås o en smoothie.
Vi tog en promenad ner till Museéparken, o väntade på att Kristina skulle komma.

 
Malin Och Jag

Underbar dag i solen =)


Märks direkt att folk drar sig ut på den gräsmattan när solen kikar fram =)

Sedan kom Kristina, o vi åkte till strandcafet en sväng. Sedan åkte jag o Kristina hem till mamma o pappa för o lämna bilen. Vi fick middag o sedan gjorde vi oss i ordning o åkte ner till Danne o Camilla!
Det blev en jätte trevlig kväll.

Med massa skratt, o efterfest med goooo mat till o med!
Inte illa.

Söndagen var minde rolig, jag mådde inte så illa. Men jag var helt slut.
Kände mig helt ras. O inte e det bättre idag heller???

Snart ska jag ner på stan här i Strömstad o fixa lite stuff.
Sedan blir det jobb kl. 15:00



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0