Go middag =)

Hej hej.. klockan är nu 12:32 pip
Har precis ätit lite på jobbet... ska ta ett röjjartag till. Sedan är jag klar med dagens alla sysslor!
Snart är det helg*
Jag mår för övrigt mycket bättre idag =) Det gillar vi!!
I morgon åker jag neråt för att umgås med vänner o familj!
Helgen kommer att se ut på detta vis:

Lördag 15:00 Uppvisning i M-dal med gymmet, Westcoast kids, COMBAT O PUMP
19:00GYMFEST
på mortens

Söndag 11:00 Mamma kommer o hämtar mig, vi ska åka o köpa en födelsedagspresent till Far min, som fyller den dagen.
Sedan hem o 14:00 kommer lite släkt o äter middag, ska bli trevligt! Gillar ju mina släktingar.

På kvällen vid ca. 19:00 tiden ska jag försöka vara nere hos Danne, Camilla o deras lilla Isabelle o ha lite söndagsmys.
Det blir antaglien massa godis o sällskapspel, passar mig fint*

Söndagsmys, är ju min favorite-thing* hahah!

Måndag morgon kl 08:00 ska jag åka med chefen till Strömstad tänkte jag. Under dagen fixa lite med min cykel... o 15:00 Tar helgen slut, DÅ börjar jag jobba, ny vecka, nya mål, nya skämt, nya händelser. Alltid för det något gott med sig!

Ha en underbar helg allihopa, inte säkert det blir så mkt mer bloggande förrän på Måndag nu, vi får se.

Det kommer inte bli någon träning i helgen, eftersom jag inte är helt 100 än. Men på måndag tänkte jag dra tag i grejjerna igen.. snart beach 2009 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0