Fortfarande sjuk..

Typ så här kändes det i morse, eller rättare sagt kl. 11:00


Inte roligt alls det här, men vad ska man göra!
Jag svettas, hostar o snorar.



Igår hade jag en snabb sväng med feber, men den försvann över natten
så nu är jag på jobbet igen.
Ska jobba till 21:00
I morgon blir det jobb 09:00-19:30
Sedan är det helg o ledig fram tills måndag kl.15:00

Har tryckt i mig en del vitlök de senaste dagarna, så jag lär ju stinka.


Stackars Maria från DALBLADS NUTRITION som snart kommer
hit o pratar lite produkter med mig. Ska bli intressant!!
Hon får väl sitta en bit ifrån =) haha!
Ska bli trevligt i alla fall, hon är ju så grymt härlig som person !!!



Har inte direkt så mkt o säga =(
Händer ju inte direkt suuuper mycket just nu.
Sova jobba sova jobba !!

Kan däremot berätta en lite händelse, som vi andra kan skratta åt, medans andra gråter.

2 killar på gymmet har köpt varsin Audi TT till sina flickvänner.
Båda 2 stog utanför en butik här i Strömstad.
Dom hade parkerat på rad.
Sedan kom en annan kille som dom känner o parkerade sin MC framför bilarna.
Han stod o berätta hur glad han var över att han hade fått sålt den, hela affären sker i morgon.
Supernöjd i dessa tider..
Så ska tjejen som har sin TT i mitten framför den andra TT:en o bakom MC:en
köra iväg.
Den ena killen skojjar med henne o säger
-Lägg inte i växel nu istället för backen.
Haha skrattar hon lite fnittrigt o visar på samma gång hur bra hennes nagellack matchar färgen på bilen =)

Sätter sig i bilen o lägger i, vad hon tror, är backen, men kör frammåt o smäller MC:en TOTALT!
Hennes bil var pajj, o MC,en var pajj.
Hon hade precis varit i Gbg o hämtat sin bil, för ca. 3 timmar sedan.
Och det blev ju ingen affär med den MC:en
Enda affären det blev för tillfället, var ju den att bärgningsbilen fick komma o hämta MC,en =)
Vi andra kan skratta men tjejen med bilen tyckte nog det var mindre skojj!

Japp japp...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jävla klantarsel te bruuuud!

2009-04-16 @ 22:02:30
URL: http://lisahult.blogg.se/
Postat av: Maria

Lisa: Ja du babe.. inte lätt alla gånger ;)

2009-04-16 @ 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0