Vilken dag..

Klockan ringde 05.30 tror jag bestämt.
Packade allt vad som behövdes för de närmaste timmarna.
Åkte till Schell, köpte lite redbull.. Vet ifan om det hjälper över huvudtaget längre..
Åkte ut till Munkdal i alla fall.. Satte mig o cyklade lite, när klockan var 07.25 o ingen hade kommit än trodde jag
att jag hade åkt till Munkedal helt i onödan. Men precis då kom de 3 tjejerna inspringandes.. Tur för dom =)
Där stod jag ju redo o plåga


07.30 Då satte vi igång i alla fall.. det blev högt tempo, kände mig en aningen stressad. Insåg nämligen att det hade uppenbarat sig en tidsoptimist i mig för tillfället.. För jag trodde att jag skulle kunna avsluta mitt pass strax efter halv nio.. o sedan vara duschad sminkad ombytt klar köra till Färgelanda o vara där halv tio.. nja..

I alla fall Passet gick bra..
Jag var ganska taggad, det växte fram mer o mer under passets gång.
Jag bytte ut en låt, efter önskemål. När jag glatt säger.. Nu är det dags för utfall.. faller en stor suck i salen..
Nähä.. vad vill ni ha MASSA mage kanske..
Jaaaaa alla tjejer gillar att träna magrutan =)

Så det blev lite ändringar. Det var ju lite kul.. Med tanke på att det var min fjärde dag i rad med Bodypump
efter att ha vilat i typ 4 veckor, har jag haft ganska gooo pump i rumpan de senaste dagarna..
Haha.. så det gjorde mig inget

Efteråt var det bara att rusa in o duscha o allt som hör där till..
Redo för nästa punkt på dagordningen.
Tyvärr den tråkiga av dem, Nämligen begravningen.



Hej vad det går mellan, pattar o lår.. vilket uttryck.
Nej men det gick så det susa i kurvorna upp i genom skogen till Dalsland.
Kände mig aningen stressad. Hade ingen aning om hur lång tid det skulle ta o köra.
Väl framme i alla fall... o i tid...
Så då kom det över mig.. när jag satte mig i bilen med Therese o Gitt o pustade ut.
Insåg jag att jag skulle på Lasses begravning.
Min älskade sofie´s pappa.
Tunga steg upp mot kyrkan.. Jag o sofie brast ut i tårar.. Min goooa tjej.
Stackars er, som Sofie Frida o Matthias som har förlorat er pappa..
Och alla andra som stod honom närmast..
Begravningen var fin, men många stora krokodiltårar. Avsked i kyrkan, o en låt av sofie spelades.. Underbar!
Du sjunger så fint gummsan.
Sedan skulle man åka hem.. ojojoj.
Det är efter sådana här dagar som man behöver någon, rättare sagt jag behöver en stadig grabb som kramar om mig.
Men jag e ju lite kräsen när det gäller grabbarna!! haha

Och det är efter sådana här dagar som man inser att man måste ta vara på sin familj o sina nära o kära..
Helt plötsligt en dag utan förvarning, kan dom vara borta ur mitt liv.

Efter detta fick jag en kopp te hemma hoss Tess..

Och sedan åkte jag hemåt, nu var det dags för en massage..
Jag var så trött så jag kunde somna stående tror jag.
Åkte upp till putte o la mig pladask på massagebänken.
Underbart underbart underbart!!!!!
Jag har nog inte fått en sådan massage på ca. 3-4 år..
Shit. shit shit...
Kände mig som en ny människa efteråt.

Då åkte jag o hängde lite med min goa Tobbe..
Passade på att skaffa mig en P-böter..
250:- som bara flög iväg..

Sedan har jag gosat med tjejkompisarna..
Kört iväg lite pepp-mess till tjejerna från gymmet som är iväg o utbildar sig.

Emmy o Jag lekte lite med rosa godisband.. smaskigt värre!!
Men det ser nästan lite lesbiskt .. kan försäkra er om att vi är bara Bästa vänner!


Så kära blogg.. nu ska Maria sova.
Och för första gången på länge så lägger jag mig ner o är trött..
Och inte som den senaste tiden # för att försöka sova#
Nej jag e helt slut för o vara ärlig.

I morgon är det jobbet som gäller kl.08.45

/Sleeping Beauty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0