Träningen...

God kväll God kväll..

Äntligen hemma för att stanna ett par timmar...

Denna dagen har varit ganska lång.
ag gick upp klockan 06.00 och körde mitt morgonmys i soffan med gröt (ca.300 kcal) och te. Lite smått grinig bara övar att tv:en av någon anledning inte fungerade.. eller rättare sagt det fanns inga kanaler att kolla på. Och detta har hänt en gång innan. o sedan nästa dag är allt tillbaka... scaryyyyyy =) haha
I alla fall.. tycker det är toppenmysigt o gå upp lite tidigare för att hinna sitta ner o se på lite nyhetsmorgon på TV4 innan man ska iväg till diverse uppdrag...

Klockan 7.00 tog jag i alla fall mitt pick o pack o gick ut.. nu börjar det faktiskt bli lite kyligt på morgonen.
Åkte ut till Munkedal..
Körde lite uppvärmning på Cross (Ca. 15 min)
Ett härligt BODYPUMP pass.. (60 min) (extra mage...mmm)
Och sedan gick jag ut o körde ett extra pass med knäböj. (ca. 12-15 min )
Proteindrink och Proteinbar Ca. 450 kcal
Solning (18min)
Duscha o åka till jobbet...

11.00 Dags o jobba...

13.00 Gröt (ca.300 kcal)

16.00 Kyckling o fullkornspasta med keso ( ca. 500 kcal)

Forsätta jobba... o nu kom även Rejhana till jobbet för att vara med o hämta lite kläder.. Hon ska ju nu börja jobba igen efter att ha varit mamma ledig under en tid.
Kul att hon hamnar på vår avdelning.

20.15 Arbetspasset slut

20.30 Proteindrink ca.450 kcal

Snabbt räknat ca. 2000 kcal intaget idag.. svårt att ligga under märker jag.. speciellt en dag som jag tränar o jobbar sent.. det blir så jäkla konstigt med maten då..

Bättre när man tränar på kvällen...

Har varit hemma o myst hos Ida... Nu är jag hemma o ska sova..

Jobba i morgon kl. 07.00-16.15
Antar att dom även kommer ringa om att bilen är klar.. men jag kan inte hämta den i morgon..

Crosstrain (15 min)
Sedan ska jag ha pass i Uddevalla kl. 17.45 BODYPUMP (Filminspelning)
Och efteråt Mage/rygg träning
Crosstrain 20-30 min

Efter detta blir det väl idolkollande för hela slanten..

En ganska trött Maria ska nu försöka komma i säng!

Snart hoppas jag att jag kan skrika ut min nyhet!! hihi




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jaa vi skippar den biten! På lördag ska vi bara ha skööööööööj! pöss o pörr

2008-09-30 @ 23:48:40
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0