Storebror 25 år...

Idag har varit en super lugn dag.. åkte ut till Torp för och köpa något till Fredrik eftersom han fyller år idag..
Köpte en tavla, som blev mycket uppskattad!
Precis när jag gick ut till bilen och skulle åka hem igen, mötte jag min goa vän Tobbe

(kortet är från i sommras)

Vi tog i alla fall en te på cofferoomer.
Sedan var det dags att åka hem, då ringde Ida och bjöd på middag.
Så jag åkte dit, och fick tacos, mumma!
Sedan hämtade jag min lillebror Ola vid tåget
Och sedan hämtade vi min andra lillebror, Ola´s tvillingbror...
Och rullade hem till Mamma o Pappa som bor 5 mil här ifrån.

Väl hemma, var det familjen + Mormor o Morfar och Farmor o Farfar
Även Emilia kom för att stanna över helgen.
Emilia är en tjej med Downs syndrom, som är hos mamma o pappa 1-2 helger i månaden
som avlastning för hennes föräldrar. Eftersom  hon kräver 100% uppmärksamhet.
 Hon är en underbar liten solstråle.

Det var mysigt att spendera lite tid med la familia..
Här kommer lite bilder från kvällen...

Bäste Mammsen


Bäste Pappsen


Jens


Ola


Födelsedagsbarnet


Emilia


Mammsen o Jag


Emilia Och Farmor


Farfar


Morfar och Mormor


Farmor, Emilia och Mormor


Tar även med 3 bilder för o visa mina nya slingor, som jag e så nöjd med..
Och Crikko jag får alltid så mycket komplimanger för mitt hår.. Tack!






Nu ska jag bara lägga mig på soffan, först ska jag kolla www.tv.nu
För o se om det finns något bra o bli trött o pummig till, så jag kan gå in o krypa ner i min goa säng sedan.
I morgon har jag inga planer o det känns underbart!
Fundera på o bygga om i min garderob, får se vad jag känner för!

Sov så gott allihopa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0