Spinning och Core

Så då var man hemma.. Efter ett eller rättare sagt två underbara pass på gymmet.
Först körde jag core för Ellinor i Uddevalla.. det var ett jättebra pass.. härligt... Massa mage o rygg träning.
Och sedan åkte jag ut till Munkedal o körde spinning för Camilla. Det var ett litet test, för o se om foten skulle palla med det.
Och det gjorde den, så nu får det bli spinning istället för Combat ett tag fram över.
Jag känner mig ganska slut just nu faktiskt.. Har precis druckit min suuuper duuuper goda Protein drink..
Och ska la hoppa in i duschen.
Snart tillbaka till Munkedal och ha pass..
08.00 BODYPUMP

Och tillägg, Ben o vader på gymmet efteråt.

Får la ta o sova en sväng där emellan..

Shit, ni vet det jag skrev här om dagen, en bra nyhet som jag inte kunde berätta om än... Den blir bara bättre o bättre!
Jag säger som Nino alltid brukar göra :
JAG ÄLSKAR`T =)


Nu har jag förresten hoppat på mitt kostschema igen.. fast jag kör lite annorlunda första 2 veckorna!
Jag ska ligga på ca. 2000 kcal per dag.. Men de närmaste 2 veckorna ska jag försöka sänka lite i hopp
om att rivstarta lite.
Med tanke på min 4 veckors vila.. Så nu lligger jag på 1600 kcal ungefär.
Sedan återgår jag till det gamla.

Nej nu måste jag ta tag i kvällssysslorna..

Sov så gott...





Snart ska jag berätta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0