Sorrrrry...

Har inte skrivit på flera dagar..

Jag är dålig, o det hänger över mig som tusentals mörka moln. Hela tiden kommer det tillbaka.. o nu vill jag bara bli frisk.
Jag saknar träning o faktiskt jobbet med =) Haha...
Jag har ett stort problem o det är min välvilja mer mot andra än mig själv... Jag får så dåligt samvete av att sjukanmäla mig till jobbet.. o jag får så dåligt samvete av att ställa in mina pass...

Men jag börjar känna mig bättre nu...

Håll tummarna för mig..

Ett par ord för "Lasse" också som gick bort för några dagar sedan. En stor saknad kommer du lämna hos alla du känner och framför allt din familj ! Dom älskade dig över allt annat, även i tuffa tider..

Ena dagen var du långt borta o nästa var du nära..
Det fanns saker du ville berätta, viktiga saker.
Något som kanske var svårt att prata om,
tillslut tyngde det dig för mycket..
Så mycket att du var tvungen att försvinna ett tag.
Men du kom tillbaka som tur var.
Ingen lycka var större även om det svårt att acceptera
Det gick upp och det gick ner, och upp
Så försvinner du så här, varför!!
Du hade så mycket kvar att hämta
Så mycket kvar att ge, o vilja!


Sofie, Frida och Matthias... Tänker på er!

Kommentarer
Postat av: mallan

Miaaaa jag saknar dej som tusan också.....pusselipusspuss

2008-09-12 @ 08:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0