Ny dag, ny strid.. =)

Så klockan är Strax 9 på lördag morgon, idag den 27 september... Det påminnde mig visst om en sak jag har en räkning som ska betalas in.. får ta o göra det ikväll när jag kommer hem.
Det blev ingen hämtning av bilen igår, Jag ska nog hämta den på måndag, hoppas Sara är ledig så jag kan passa på o träffa henne!

Har precis ätit en underbar "frulle"

GRÖT
Fiber havregryn
Protein pulver
På en bädd av jordgubbar o blåbär
Och så mjölk till detta...
Mummmmmma =)

Sedan till LUNCH
Har jag med mig det som jag inte orkade igår av thaimaten.
Pad thai
Ännu mera Mummma =)

Sedan blir det nog en omgång till med GRÖT
Mest för att det är enkelt o jag har allt på jobbet,
men också för att det är sååå gott.
Dock utan Proteinpulver denna gång
För det fick jag inte med mig.

Ska man äta något mer sedan då när man kommer hem, kan nog bli så.
En PROTEINDRINK / SMOOTHIE
Proteinpulver
Mjölk
Banan
Blåbär
Hallon
Mixa och avnjut

Shit, känner mig lite trött, hmmmm!
Vad ska jag göra åt detta...
Kan det vara mitt jobb jag e trött på...

Så Back toooo work!

Soooo long/ Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0