Man ska inte ropa hej för man kommit hela vägen fram..

Mådde ju som en "prima skinka... jupp jupp =) " Citerat; Timon o Pumpa.

Den lyckan var inte långvarad, i natt blev det sämre. Sov jätte dåligt, min hals var jätte svullen o tät i näsan.
Kanske skulle vilat en eller två dagar till... I alla fall.. i morse gick jag upp kl: 05.35
Satte på duschen, jättttttte varmt, gick o gjorde en kopp grönt te, med en sked honung.
Det är vanligtvis inget jag har i Te, det var bara för att det skulle verka lenande mot min onda hals.. Tog min kopp Te med mig in i duschen, haha, stod där med ångande vatten mot min hals o drack mitt te.
Det hjälpte inte.. halsen har varit jobbig hela dagen.

Som tur är har jag ju min "Lill-Tessan" på jobbet. Hon är min solstråle på jobbet. Det är en lättnad varje gång hon kommer till jobbet... Hon e grym. Vilken go tjej, med hjärtat precis där det ska sitta!!!
Vi är väldigt olika som personer, men vi går ihop som "fyrkantig kloss fyrkantigt hål"  Hahahaaa

Hon är som ost till vin, som mat när man är hungrig, som salt på pop corn, som bensin för en bil.... Ja ni fattar säkert. Hon gör det det hela GOTT o BRA o ENERGI ,ETT MÅSTE =)

 

                                                           Tack vännen, du är underbar!!!!

 

 

 

Slutade klockan 16.15 sprang in på Intersport, för att prova fotstödet från Rehband. Men jag tyckte tyvärr inte att det hjälpte mig något. Så jag åkte hem o surade. Jag var nu såååå jäkla hungrig. Jag åkte och köpte hem mer keso. Skulle nu hem o äta med Patrik, o kom på att keso´n va slut hemma.

Väl hemma var jag som en sur citron.. Patrik skrattade ganksa gott, för han kunde inte minnas att jag blev på så dåligt humör när jag inte fick mat.. Men DET blir jag verkligen. När jag är hungrig är det bäst o hålla sig borta. Sedan var jag sur för att jag hade såå ont i halsen med!

Tog en ipren, tog på mig största mjukiströjan, en haksduk o ett par sköna brallor. Och åkte till gymmet för o skriva ut mina pass, de få som har blivit denna månaden pga. alla komplikationer. När jag hade skrivit ut alla o gick o låste upp till kopiatorn insåg jag att den var avstängd. Och jag blev så jävla sur. Åkte hem utan att lämna in min månadsrapport. Får väl göra det idag istället.. så jag låste igen o åkte hem.

 

Nu var det dags för bio... Det blev Mamma mia. Den var jätte mysig, man blev lite gladare efter att ha sett den. Det var ett litet lyckorus!! =)

Det behövdes !!!!!

 

Efter bio´n var jag så trött, så jag gick hem direkt o la mig på sängen, kurade ner mig i sängen, o lovade mig själv att inte gå upp före 11 idag.. första gången jag vaknade.. 8.00 Men jag somnade om o vaknade 11.45 PERFEKT !!

Nu sitter jag här i soffan o har druckit min frukost, som bestod av mjölk youghurt hallon o banan. mummaa! Ska nog göra INGET ALLS idag  =)

Skulle egentligen varit till Göteborg o hälsat på Sara. Men jag känner att min kropp behöver vila, om jag ska kunna träna i morgon.. borde verkligen inte, sitter just nu med halsduk o mössa stora sockar o största mjukiströjan igen... o hostar som faaaaan =( 

Ska nog i alla fall försöka göra nya naglar idag...

 

Ha en fortsatt bra Lördag o Helg!!

 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0