Halsont..Halsduk o Te =) Och NY KOREOGRAFI....

Då så mina vänner.. Lördags, skulle jag ju vart ner till Göteborg för o fira Sara´s födelsedag. Men jag var så dålig, och kände att jag var tvungen att stanna hemma o vila upp mig..
Jag låg på soffan i princip hela dagen, åkte ut till Torp köpcentrum en sväng.
Köpte nytt nagelkit.. och så laddade jag upp med detta :

+ En burk vitlöksklyftor..
Hem o proppa i mig detta, allt för att försöka bli frisk.


Gjorde mina naglar, denna gången blev det knallrosa =) yeaaah!!

Som sagt kvällen fortsatte i lugn o ro... Det avslutades med en film o mys kväll med "lättberg" Hanna =)

Idag..SÖNDAG.. Ringde klockan 07.30 Upp med tuppen o gjorde te för min hals.. lite förkylningskurer osv.
Packade väskan o begav mig till Torp för att möta upp Sofia o Jocke...
Rullade ner till Göteborg.. med mycket energi.. Jag var grymt laddad. Kände mig hyffsat kry!!!
Framme redan vid 10.20 Och Combat passet skulle inte börja förrän 11.00

Snart gled han in,,, snyggingen Fabio, som skulle leda klassen.. Oooohhh riktigt exotisk. Med sin mörka hy o mörka hår.. shit... o så ringen på fingret. Sorry mamma, ingen Fabio för mig, haha!!!
Passet gick så grymt bra, jag hade en sprudlande energi.. svetten sprutade o snoret rann...Haha
Fick springa o snyta mig ett par gånger!

Efteråt, en snabbdusch.. Och så Mat O Softisch...

Sofia o Jag försöker smälta våran chicken tika-masala... gott!!

Här spenderade vi de närmaste 3 timmarna,eftersom Body pump passet inte startade förrän kl.15.00
Riktigt trögt, o man hann o bli jävligt slö, innan dess. Speciellt jag som var lite sjuk!

Kl15.00 var det då dags, o så här pigga var vi =)



Shit, ser ni hur laddad jag är.. Not !!
Min kropp var sååå trött.. Vilket gjorde att det inte blev något bra pass!!
Jag fick känningar i ländryggen, som alltid kommer när jag är trött !!
Men men vad gör man inte för att få stå o spana på Fabio´s vadmuskler...mumma!! =) haha

Väl hemma, helt slut... med min nya koreografi.. då ska man bara öva in detta också!!!


Dags o toksova nu.. hoppas jag kan få en natt utan konstiga drömmar.. de har ju inte varit helt normala det senaste ...
Go nattisch !!

Köööössss//// Maryy

Kommentarer
Postat av: Sofía

Faan vad glada och snygga vi e.... Tack själv för en trevlig dag många kramar från mig..See you /Sofia

2008-09-08 @ 10:45:18
Postat av: Maria Augustsson

Ja det är helt sjukt att man kan se så taggad ut.. =)

2008-09-09 @ 11:23:08
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0