En sväng på gymmet....

Tyvärr inte i träningssyfte..
Nej eftersom min fot e pajjjjj just nu så har jag fått ställa in mina pass även denna veckan..
Jag försökte köra i Tisdags morse.. Men det går inte.. Ska ju inte stötta jätte mycket på foten heller... inte bra!

I alla fall, jag åkte ner för att vara barnvakt till världens sötaste lilla troll, .Tindra
Det är Annas goding.. När jag frågade Anna om hon kunde ha mitt pass, var hon lite tveksam om hon kunde fixa barnpassning. Men det löser jag så gärna.. Att få kramas med bebisar det är bättre än att äta smågodis =)

Här har ni det lilla underverket :

Helt underbart söt, ser ni??
En sådan gosing vill man ju själv ha =)


Ellenore passade på att pussa lite på henne också, eller är det i ren
mental förberedelse kanske =)

Ursäkta Jocke´s blottning i bakgrunden =)



Passade även på att handla lite när jag ändå var där..


4 kg Protein(Pepti power) smak Jordgubb
Smarrigt....

Och några fitness shake-smak vanlij...
Blev en sväng till Ica med,, lite mjölk och morotsjuice.
Och sååååklart: KESO



Nu ska jag se klart lite filmer.. har nämligen 2 st som jag har somnat till...Och ännu inte sett slutet på.


///Sleeping beuty =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0