En sallad till...

Det blev inte så mycket mer än en taco-sallad på Cactuz i sällskap av Emmy igår..

Satt där o mådde skit, kunde inte bestämma mig om jag skulle ha mitt combat pass eller inte.. kände väl inte direkt att det var läge egentligen, men svårt att hålla sig borta från träningen,,,, vi är ju ganska tajta ;)

Tillslut bestämde jag mig för o ringa Jocke som kanske kunde ha passet, men det kunde han inte.. så jag åkte hem o tänkte att om jag sover lite kanske det blir bättre.. När jag kom hem o la mig på soffan, började jag gråta av att min kropp var så utmattad o jag hade sååååå jäkla ont i mina öron och huvud. Så jag ringde min chef o sa att vi måste ha en instruktör till, o sedan blev jag ledsen igen.. stackars Per. Så han ställde in mitt pass! Ställde även in  mitt pass i munkdal som jag skulle haft 08:00 i morse.. Nu försöker jag få någon till mitt pass i morgon med.. Har bestämt mig för att vila helt från träning denna vecka. Jag tror att det kanske är det min kropp behöver!!

Idag har jag bara sovit, somnade då klockan 16.00 igår, och sov till 07:00 i morse. Tog en proteindrink o somnade om.. vaknade när det ringde på dörren, o hyresvärden o hans son skulle kolla på rören i min lägenhet...  Där stod jag i min läckra morgonrock med håret åt alla håll o svullet huvud!!
Det var även i denna stund jag beskådade G4S när dom satte böter på min bil....Drabbar inte en fattig!!!

Sedan somnade jag om o sov till kl:12:00 Då hade dom börjat o riva ut badrummet över...
Då gick jag över till Ida, för här kunde jag ju inte sova.. Gick över till Ida la mig på sängen o somnade direkt. Sov till kl. 16:00 Nu övertalade Ida mig till ett parti yatzy o sedan gick jag hem.. satt vi datorn en stund. Sedan ringde jag Malin, åkte ut o hämtade henne på jobbet. Åkte o handlade o åkte hem o hade myspys! Nu ligger vi här, o snart börjar det en film på 3:an som vi tänkte kolla på...



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0