Norrköping...

Var tvungen att skriva ett till inlägg nu efter att ha pratat med min underbara Anna från Norrköping...
Shit vad jag saknar henne.. ni förstår inte, hon e grym.. Vi är precis samma skrot o korn.. Samma äckliga humor..
Hon påminnde mig precis om hur kul vi hade när vi jobbade ihop.. Helt galet..
Sedan att hon har världens underbaraste sambo o barn, gör ju inte saken sämre..
Nicke, Nellie o Joakim..

Här har ni dom:

Joakim o Anna myser


Nicke o Nellie...


Joakim helnöjd..



Pusskalas Jag o Nellie


Min lilla tjej, Nellie blåser bubblor


Nicke o Nellie



Mer pusskalas med godingen


Storasyster leker med lillen..



Saknar er... Anna du e ju min Dalslänning =)
Twix kanske??

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är ju underbar du med. Den bästa Dalslänningen som finns...förutom jag själv så klart. Skall jobba i morgon, första dagen på 8 månader. Faan vad jag kommer sakna dig, ingen att skratta med på lunchen....ingen fattar ju mina skämt utan skrattar bara lite artigt utan att ha förstått ett skit!!



We löööööv jou!!



Puss på skinkan!



Anna

2008-09-25 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0