Om ändå dygnet vore längre!

Då hade jag hunnit med så mycket mer.. känns som att allt min tid försvinner.. jag tappar lite av livet bakom mig.
Det funkar men jag hinner t.ex aldrig träffa min familj, mina andra släktingar, mina vänner, städa, tvätta.. o blogga så klart..
Ser att ni har blivit några stycken som är inne o läser, denna blogg började mest ännu en gång för min egen skull..
Jag började en liten nystart =) Som så många andra gånger i livet...
Och jag ville ha koll på vad som händer med mig o min kropp, med all träning o möda jag lägger ner.
Men det har blivit intressant för er också o följa mig i mina galenskaper... Hoppas ni njuter av läsningen..
Min gamla blogg, har jag inte varit inne på sedan flera månader tillbaka, säkert  inte sedan i Januari..Men det är för mycket känslor tjafs som var just då... så därför blev det en ny blogg...  Den handlar till stor del av min träning, därav namnet på bloggen.
Men också om min vardag.... Den lilla jag nu då har..

Nu ska jag i alla fall slänga in ett inlägg så ni får lite onsdags lektyr att avnjuta till frukosten i morgon =) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0