Nya träningskläder =)

Alltid lika skojj o handla nya träningskläder... dagens inhandling : Nike tights, Nike linne, och en stay in place sport bra!
Och stay in place... ja det stämmer... shit den satt som en korsett, jag hade nästan lite problem att andas. Men jag blir så arg på mina bh-ar när dom inte längre... efter 2 tvättar har kvar spänsten. Så nu skulle det faaan sitta åt , haha! Med tanke på min träningsvärk idag. så var det nästan så jag inte kunde dra det över huvudet. Men i alla fall den var grymt skön o träna i.. Jag rekommenderar den starkt. Allt till ett pris av 1000:- i alla fall... på Intersport




Så nu var jag taggad att åka ut o köra ett pass i Munkedal.. Slängde i mig en kesella, med funlight, mumma!
Och sedan gick Ellinore igenom lite core övningar med mig!
kl. 20.10 var det dags för mitt pass... det gick bra! Jag hade grymme träningsvärken o det kändes när jag körde bröst.. kick backs på triceps o även axlar... Men som tidigare sagt.... det är en underbar känsla.. 
Men mina triceps har fått svida lite idag , haha =)





Men tyvärr, hade jag slarvat lite med maten idag o inte fått i mig så mycket kolhydrater.. så min crazyness var inte på topp..
Det blev ett pass med mer skrika o gorma än ... yeeeehaaaa =) Men dom verkade nöjda när dom lämnade salen!

Har duschat o krämat in håret med Bead a heads leave in.. oooo det luktar så gott.. jag vill äta upp mitt eget hår..

I morgon ska jag nog köra spinning om det blir ngt pass, verkade som att instruktören var sjuk.. Annars blir det ett pass med ben för egen maskin!

Nu är det i alla fall dags o sova... En dag i morgon också!

Sov gött !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0