Ja, var ska man börja =)

Torsdag´s kväll tror jag bestämt var senast jag bloggade om vad som händer..

Fredag morgon kl. 07.30 Stog jag i Munkedal o hade pass.. det gick underbart bra! Jag har sådan styrka, den har kommit tillbaka som ett brev på posten, så det är nog dags för lite ökningar.
Efter passet, gick jag ut i gymmet o körde ett pass axlar o rygg... hann tyvärr inte med mer än 2 övningar på ryggen, då det stundades för soltid... sköööönt !!

Sedan var det återigen dags o kliva in i paradiset Bauhaus.. mitt jobb som jag räknar ner mina dagar på =(
Men men det flyter på... det har ju varit en del förberedelser inför das inventering...

Lördag... jobb jobb jobb =) Jag slutade däremot kl. 16 i stället för 18... för o hinna hem o "do me" för höstfesten med gymmet. Herrestad restaurangen fick bekänna färg igen.. Det var trevligt, trots omständigheter sandlåde nivå, o vuxna människor som kräktes o inte kunde stå på benen.. Maria däremot var sååå klart nykter..
Jag skulle ju upp o jobba igen... dagen efter. Träffa folk är alltid trevligt, o det blev en sväng om salsa med en kompis.
Det var sköjjj ! Begav mig hem ganska tidigt... Men somnade nog inte förräns vi 03.00
Men även solen har fläckar... och den kalla mörka vintern för en god timme med sig.. Den vi drog tillbaka denna natten.
Och jag fick sova en timma längre... Det var skönt... !!!!

Upp o jobba igen som sagt dagen efter.. denna dagen 08.45-18.15
Trött som en gris efter detta... Åkte hem, Emmy kom hit vi gjorde tacos.. o hade en trevlig kväll till ensam mamma!

Måndag... började jag jobba klockan 07.00 klockan 11.30 tog jag mitt sas-plan o landade i munkedal för att ha pass för kommunalanställda. Jag rockade totalt lös med dom stackarna... Gjorde ett stort undantag idag.. En mamma fick ha med sig sina 2 barn i salen, som skulle sitta o titta.. Helt plötsligt när vi gör utfall ser jag hur den lilla killen max 1 år 2 äpplen hög, tittar sig omkring, tittar på mamma o sätter upp foten på brädan o börjar göra utafall...
Haha. jag trodde jag skulle döööö, shit vilken sötnos... Maria blev kär på stört =) Haha
Efter passet var det en snabbdusch... göra mig i ordning en prottedrink på vägen o tillbaka till jobbet... för att jobba in de sista timmarna! Kilade hemåt vi 17.15 Då vi möttes hemma hos mig för att äta upp den överblivna tacosen.
'Sedan kröp jag i säng tidigt, faktiskt innan 21.00 pga. Den tidiga uppstigningen i morse.. 05.00 ringde klockan.
Upp o göra morgonrutinen =)
O sedan till jobbet Bauhaus för att inventera de närmaste 15 timmarna!! puuuuh !!
Nu är jag hemma igen då...som sagt 15 timmar senare.. vi har gjort grymma resultat o det har flutit på bra.. men ett tag var jag på väg o krypa in o lägga mig på en pall kakel o gråta... Så jävla jobbigt... paket som går sönder.. utydliga koder... o bla bla bla.. inget som e intressant!

Skönt att det är över... Det var min absolute sista inventering i min bauhaus historia.. ska aldrig utsätta mig för detta igen!

Nu väntar sängen... i morgon e det en  "mamma dotter" dag. Inte bara för att utan..
Jag ska upp 06.00.. åka härifrån 06.45 för att köra min älskade mor till Näl.. De ska nu göra tester på henne för att se om hon har fått reumatism. Jag tycker så synd om min älskling.. min mamma. Som nu har fått sälja sin häst för att hon inte längre kan rida... o som har ont i kroppen hela tiden.. Inte rättvist.
Sedan ska vi i alla fall ta o äta lunch på strandgatan har jag lovat henne!

Dags o kuckilura höll jag på o säga... men det vet vi ju alla att det gör jag ju inte ;) Nej sova var det jag skulle göra...
Slänger in lite crazy-pics från gymfesten osv.


Radar paret =) Underbara männsikor!



Petra smuttar lite ööööööl



Günter o jag...



Den goe biffen =) Lika glad som vanligt.



Gunnar din galning du e la för gooo,, kvällens första nipslip



Stefan vill också ha läppglans



Puuuuuuussss... lite också kanske!!



Samir fick skrämma iväg fula karlar som ringde till mig .


swing it



Chefen du klär i simfötter =)


En vals med simfötter går inte av för hackor.



Lisa pumpar Johan =)



En stiligt klädd Patrik



Sov gott mina vänner !!!

puuuuuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0