Ännu en torsdag... förbi !

Försov mig i morse.. så jag hann inte göra någon gröt.. utan fick snabbt svänga ihop en proteindrink.. som jag drack på väg till jobbet i bilen.. Men jag hann i tid..
Sedan märkte jag att jag skulle på utbildning när jag kom till jobbet.. Jag hatar att sitta på en utbildning,där informationen känns självklar!! Ahhh Panik. Speciellt när man vet att man har super duper mycket att göra.

Men men.. sedan slutade jag en kvart tidigare för o åka ner till Gbg o hämta bilen..
Jag åkte från parkeringen på torp kl. 16.05 ner hämta bilen, o var framme i Munkedal kl. 17.30
Hmmm jag har nog en ganska snabb bil =) haha

Träningen gick jätte bra!


Nu vet jag tyvärr inte riktigt hur det blir med träning i helgen. Men jag får väl ta en lång promme..
Eller dra med kompisen ut på en fotbollsmatch =) i karlstad!
För i morgon kl. 17.37 beger jag o Emmy oss mot "SOLA I KARLSTAD"

Ha nu en bra helg alla,... jag återkommer nog inte förrän på söndag. O då antagligen med en massa kort!!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0