Tiden bara rinner iväg...

GRATULATIONER TAS EMOT TACK ;) Haha


Japp idag damp den ner i min inbox.
Det var så skönt efter alla resor med denna foten, o nervositet över detta.
Så var det skönt att äntligen få det klart. Skönt o inte behöva filma igen också.
Känns sköööööönt att klara det på första försöket.
Då var man CERTIFIERAD Bodypump instruktör! =)
Lycka!!!

Jag har inte direkt bloggat sedan i helgen tror jag bestämt, söndag kväll var det nog.
Innan jag åkte till farmor o farfar..
Mina mysiga farföräldrar...

Det var mysigt, men jag var lite mätt efter min ätardag.
Men jag fick ner lite till....
Lillebror o jag flummade runt med kameran o hade mysigt.
SYSKONKÄRLEK e va de é =)






Sedan åkte vi i alla fall hem till mamma o pappa efter att ha ätit tacopasj o frossat i farmors alla goda kakor... mumma!!

Där var det mys med Familjens katt..Jörgen
Inte jag som har döpt katten.. någon av mina knasiga bröder som är skyldig skulle jag tro =)
Men i alla fall världens underbaraste, raggdoll katt... helmysig e han!


Somnade gott, men var tvungen att gå upp kl. 7.00 på min lediga dag för o köra ner en av mina bröder till tåget.
Så jag gjorde det, o sedan gick jag hem o la mig o sov lite till..

Klockan 12.00 mötte jag upp Regina på gymmet, för o kopiera musik.. Behöver lite att änvända mig av nu när jag ska göra mina egna spinningpass.. sedan var det dags att faktiskt TRÄNA

Jag var riktigt sugen på o träna eftersom jag inte hade tränat sedan i Fredags..
Det var axlar o rygg som stod på schemat. Patrik o jag möttes på gymmet kl. 16.00
Det är sjuuuukt roligt.. vet inte vad jag ska säga för o få alla att börja styrketräna..
Det är så gryyyyyymt roligt, skönt, o kul !!
Det som är extra kul, är att jag ser förändringar på mina axlar o rygg bara efter 2 veckor..
Det börjar o bli hårt, mer o mer fett börjar försvinna!! =)
Men mer finns att ta av. haha!
Kl. 18.00 var det i alla fall dags för CORE 30 min
Och sedan avslutade jag med 30 min SPINNING!
Det blev en bra kväll på gymmet..
Men det har kännts i kroppen idag.. lite mör må jag säga.
Synd att jag inte hinner ut till Munkedal i morgon, för då kunde jag fått massage.. jaja en annan dag!
I morse var jag i alla fall i Munkedal o körde BODYPUMP 08.00
En ny tjej fick jag fjäskat med mig från gymmet.. o hon var jätteglad efteråt.. o tyckte det var jätte kul.
Och skulle komma tillbaka nästa tisdag. Alltid skojj att få respons på det man gör!
Men, jag älskar´t ju!!

I morgon e det jobb jobb jobb.. o sedan ska jag ha pass kl. 17.45 BODY PUMP
Efter det blir det nog.. lite... hmmm... mage och biceps.

Nu måste Maria sova... för länge sedan förresten.
Det märks att jag har dragit ner på kalori intaget. För jag längtar efter att få gå upp.. för då får jag ÄTA!! =)
Mohahaha
Min goda gröt !!

So long...Mia (Lika glad, o rund som bebis också)


Kommentarer
Postat av: LISA HULT

GRATTIS DU ÄR BÄST! :D DET ÄR MIN MARIA DET!

2008-11-12 @ 23:42:52
Postat av: Maria Augustsson

Lisa : I´m all yours

2008-11-12 @ 23:48:45
URL: http://miatraning.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU E BÄST.... GLÖM ALDRIG DET...Kram från mig/Sofia

2008-11-14 @ 05:25:57
Postat av: Maria Augustsson

SOFIA: Tack underbara du!! Vad goo du är... Står på jobbet o blir lite generad nästan. Hoppas det går bra på ditt pass idag. Du fick ett litet loveletter från mig på din bräda idag ;)

Break a leg



puss i ljumsken

2008-11-14 @ 07:12:30
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0