Spinning here I come...

Igår var jag på jobbet till kl.16.15 Sedan åkte jag hem mot uddevalla !!
Jag hann faktiskt umgås med mina favorit tjejer en stund eftersom jag inte åkte direkt till Munkedal.
Camilla hade min BODYPUMP igår, medans jag skulle köra SPINNING för Regina. Men jag var med istället, så hon kunde utvärdera mig!
Det lät bra efteråt, så nu ska jag bara köra ett pass där hon får se mig in ACTION =)
Kul o få lite utvärdering av Regina, hon e grymt duktig!

Sedan stannade jag kvar o kollade på Martin när han poseringstränade! Det var kul o se.. o det verkar som det går fint för honom! Snart är det dags, drygt 20 dagar kvar!!!

Idag hade jag sovmorgon, underbart underbart underbart! Jag ställde klockan på 08:00 gick upp o gjorde gröt och te.
Och kollade på The Holiday. Efter en stund kom tröttheten över mig igen, o jag somnade om. och sov till 10:00
Sedan var det dags att do me =)

Nu sitter jag på jobbet,o efter jobbet kl. 20:30 så är det dags för ett pass BEN
med Patrik, sedan blir det basta, och efter det har jag bokat en massage!
Det blir en bra fredag kväll....


I morgon är det jobba jobba jobba som gäller... o efter det blir det ett pass mage o rygg!!!
På söndag = VILA och äta massa godsaker!

HÄR FÅR NI SENASTE BILDERNA FRÅN GYM-BYGGET I STRÖMSTAD







Jag tyckte inte det hade hänt så mycket sedan sist vi var uppe, men man ser skillnad.
Tog inga kort på omklädningsrummen, det var så mörkt där inne, men där hade dom grejjat för fullt !
Och så var det ju

Kommentarer
Postat av: Anonym

taack göllet;)börjar se fram emot juldagen nu när alla samlaaas;)kanske kommer nästa helg, ska kika påt. pöss

2008-11-07 @ 15:18:05
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0