Onsdag fylld med massa träning... Och en sväng till Strömstad



Ja igår handlade nog hela dagen om träning.
09:00 Möta Patrik på GYMMET, Triceps och bröst. Jag försöker ju att lära mig dips.. fram till förra veckan hade jag aldrig provat eller försökt. Nu börjar det o likna något. Men mycket övning kvar! Men det är nice!
Passet gick bra, men jag var helt slut i armarna när passet nådde sitt slut kl.11.00

12:00
Skulle jag möta Per på gymmet i Munkedal för o åka vidare till Gymmet i Strömstad o kika. Jag o Per skulle äta lunch tillsammans. När jag satt i bilen på väg ut ringer han, du jag äter här nu så du kan äta. Då hade så klart flickvännen kokat ihop en lunch till honom. Men det var ju ingen som hade rört ihop något till mig.
Så jag åkte förbi Mannes, men kände mig så stressad. Så jag typ fångade en nutrilett-bar i farten o åkte ner till Gymmet.
Jag tryckte i mig den.. o kände väl att det var ett dumt val.. Men men gjort va gjort.
Per o Johan tjatade på mig att jag skulle äta ngt mer, men då var det försent. Jag skulle inte kunna äta mer just då, men jag visste ju att jag snart skulle bli hungrig!

Vi satte oss i "caren" o körde mot Strömstad. Bygget såg sig likt ut, det hade kommit in lite parkett osv. Men det hade inte hänt så mycket som jag hade trott. Jag tog bilder,men mitt internet ballade ur igår. Så jag kunde inte blogga hemma.
(sitter nu på jobbet)
Men lägger in bilder på gymmet så fort jag har fått ordning på doningarna =)

I alla fall, vi mötte upp tjejerna som ska åka på utbildning i helgen. Ska bli spännande o se hur det går =)
Sedan stog jag inte ut längre utan jag släpade ut Per o drog med honom till ett lunchställe.. där jag mer eller mindre TRYCKTE i mig en kebabsallad.. Det smakade mycket gott, men jag sa inte värst många ord efter att maten kommit in, haha =)

Sedan begav vi oss hemmåt i ilfart... Både jag o Per skulle ju snart ha pass i Uddevalla.
Men vi hann i tid !! Passet gick bra, det var härliga delatagare med. Och det gör ju allt. Sedan kan jag väl erkänna att jag inte var allt för stark i triceps.. efter mitt morgonpass. Men vilja våld o vaselin.. allt går om man vill ;)

Efter detta var det dags för hemgång, med att koka gröt och avnjuta tillsammans med en kopp grönt jul-te.
Trött som en gris, gick jag o la mig kl. 21:00 Men så ringde mamma, o påminnde mig om massa saker som måste fixas, innan jag drar till Strömstad. så efter våratsamtal kunde jag inte somna.. O började fundera.. o mådde lite smått illa.. Jag har ju länge kännt att det tar emot med mina pass som jag har varannan fredag morgon. Med tanke på att jag har pass i munkedal på torsdagkvällarna(bodypump) o är inte ifrån Munkedal förrän runt 21:30 och så ska man vara tillbaka redanklockan 07:00 på fredag morgon. Det är inget roligt. Så jag ringde Sofia o frågade om hon ville ha mina fredagspass resten av året.. Det ville hon, o det var en liten lättnad faktiskt!!!! I alla fall...


vi pratade om allt mellan himmel o gjort, ett härligt samtal, med en gooo människa. Så det höll i sig ända till 22:30 Haha.. jaja. Efter detta somnade jag i alla fall ganska bumms.. Så idag är en dag jag ska ta tag i saker som hänger över mig!



Bokade förresten hotellrum igår, ska åka med när Liv o Martin ska tävla på decembercupen 29/11 Det ska bli roligt !


Nu sitter jag i alla fall på jobbet, en timme för tidigt som så många gånger förr!
Men då har man ju tid o blogga =)

Efter jobbet, så ska jag till Munkedal o som tidigare nämnt, ha pass: BODY PUMP

Kepp in touch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0