Morgonträning med Jonna

Igår kväll precis när jag skulle till o slå ihop datorn så skrev Jonna till mig på facebook.
-Maria, jag älskar din blogg, läser den hela tiden.
Men jag får lite ångest. Jag måste verkligen komma igång med träningen.
Nu kommer hon inte undan tänkte jag...
Då följer du med i morgon kl. 07:00 o tränar va?
-Ja varför inte, ska jag komma igång så är det väl lika bra o köra igång direkt =)

Mycket riktigt jag plockade upp henne i morse 07:00
Men hon skulle inte vara med på passet, utan träna ute i gymmet.
Men sedan visade det sig att det var bara en bokad, o hon tyckte inte att det var kul o köra själv.
Så jag blev kvar i gymmet jag med.
Vi värmde upp med 15 min cross.
Sedan körde vi ett pass TRICEPS/BRÖST
Det gick skitbra!
Jag hoppas o tror att Jonna kommer ha grymme träningsvärken i morgon.
Hon slet som ett djur, o var jätte duktig.
Jag med för den delen, hahaaa =)
Nej men det kändes bra..
Passade så klart på o öva på DIPS också.
Sedan avslutade vi med 15 min cross.
Det blev ett härligt pass...

Nu har jag precis ätit ett sååååå gott mellanmål.

Kesella blandat med lätt tinade hallon
Rör ner en hand med caschewnötter (naturella)
Skiva en banan uppe på detta
o bara njuuuuuuuut =)

till detta lite extra protein i form av 2 ägg

och en clementin

Nu är jag fit for fight för att jobba... ska bara sova en stund först tänkte jag.
Sitter på jobbet nu... börjar inte förrän 12:15

Men jag köpte BODY på vägen så jag ska ligga o läsa lite!
Jobbar till klockan 20:15 ikväll, sedan blir det idolmys!

Jobb hela helgen, men jag tror att det blir träning i morgon kväll faktiskt. Efter jobbet.
För på söndag e det VILA

Längtar tills lunchen... då blir det sushi =) Mummmmmaaaa


Puussss


Kommentarer
Postat av: Jonna i egen högperson ;)

Träningsvärk ..... Det e nog fanimej bara förnamnet!

Men Älskar att ha lite ont av det såå det är okej.. tyckte faktiskt att det gick riktigt bra. Måste kanske focusera lite mer bara.. Tack för i dag sötnos! Kyss ;) hahah

2008-11-21 @ 18:45:29
Postat av: Maria Augustsson

JONNA: Jag tyckte du var jätte duktig. Vilja våld o vaselin... DU e ju en gymmare ända in i benmärgen ;)

Vi får ta ett pass någon dag igen!

Tack för trevligt sällskap!



Pöss Pöss

2008-11-21 @ 18:55:50
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0