Jobbet..

Sitter på jobbet, avnjuter min sena lunch.
Det händer en del på det här stället just nu.
VARSEL... Massa omflyttningar osv. Många som mår dåligt.
Många som är oroliga, folk som får byta avdelningar.
Jag är inte avundsjuk, nej jag är så glad att jag hann och få ett nytt jobb innan allt detta satte igång!
Och just nu längtar jag bara här ifrån, jag vill till Strömstad o sätta igång!
Det ska bli så jäkla kul !!! *ler*
Känner mig helt upprymd i kroppen, för mitt nya jobb.
Jag längtar tills det är klart, men det är inte långt kvar. snart ska alla maskiner o hantlar osv in.
Det kommer bli sååååå bra!


Nej mina vänner nu ska jag ta min dagliga kvart på soffan, underbart!
Sedan ska jag ner o jobba en stund till, till kl. 16.15 för att vara punktlig.
Och det kan jag lova, jag är PUNKTLIG, speciellt när jag ska sluta jobbet =)


Igår ringde Sofia, hon ville ha hjälp med morgonpasset i morgon.
Det var ju inte planen direkt, men jag ställer gärna upp för Sofia.
Så det blir pass ikväll o pass i morgon kl. 7:30

Så var det med det...

Mer kommer ikväll efter mitt pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0