Igår blev det BEN..

Efter jobbet kastade jag mig iväg till Westcoast fitness center för ett pass ben. Träna ihop med Patrik.
Det gick skitbra.. o som jag sa i ett tidigare inlägg.. kul o träna med en killkompis.. Som får mig att våga lägga på mer..
Jag tror att jag inte kan.. Men så visar det sig att jag kan 6 gånger så mycket... Det är nice.. Jag har nog ganska starka ben.
Det var väldigt kul o inspirerande att köra... Idag känns det i varenda kroppsdel snart... jag har ju fortfarande träningdvärl i triceps o bröst... o nu även i ben o rumpa..
Nu ska jag träffa Hanna på gymmet om 40 min hon ville träna med mig idag. Det blir MAGE o RYGG och en promme på bandet skulle jag tro =)

Så nu ska jag klä mig för att åka dit...


Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0